onsdag den 20. juni 2012

Møn invaderet.


Så fik vi endelig en fin dag igen og man kunne oven i købet tage tidligt fri så dagen kunne nydes.
Den fine dag blev fejret med tur fra Petersværft til Kalvehave havn – Da der ikke så særlig ”naturligt” ud i havnen gik turen ud igen, jeg forsøgte at krydse over til Møn direkte fra havnen men til det var vandet lidt for bulet og bølgerne kom på kryds&tværs da jeg ikke ”gad” en vandtur vendte jeg om og satte kursen hjemad, allerede på den anden side af broen var bølgerne betydeligt mere ensartede jeg forsøgte endnu engang at krydse og denne gang gik det meget bedre – på den vestlige side ved broen ligger der en lille perle af en strand her blev der fremstillet en kop kaffe og den flotte udsigt blev nydt.

Hjemturen foregik i en herlig medvind hvilket var lidt heldigt da man tydeligt kan mærke at der mangler en del før langturs formen er fundet frem igen.
Min favorit havn: Petersværft

Det blev til 17 km.