onsdag den 21. september 2011

Ny indkøb - En plast fætter fra Necky


Da den gule plastkajak er blevet lagt på hylden måtte der kikkes efter en erstatning og heldig kan man åbenbart også være, for netop nu sælger Himmel & Hav ud af deres udstyr, jeg fik kikket mig frem til at en Necky Narpa måtte være noget for mig.
Den handel gik hurtigt da Peter fra H&H allerede dagen efter jeg ringede var villig til at stå klar kl. 6.30 med kajakken, super service, Tak for det.

Allerede om eftermiddagen var den på vandet ved Maderne og jeg må sige at den er super stabil, den kan kantes så meget at man bordfylde den uden at føle grænsen er nået, dét kan man ikke i Lettmann'en den er rullet rundt længe før spreadshetet er blevet vådt, så det er en ret fed fornemmelse.

Jeg vil på nuværende tidspunkt godt anbefale den til begyndere og folk der ikke kommer ud så meget at de når at føle sig "erfarne".
Det bliver sjovt at se hvor meget vind den kan gå ud i, for det er ikke noget udpræget spring den har.


Distance: 6 Km.