torsdag den 25. august 2011

Endelig en sæl i sigte.

23/8-11, 12 km.

Tredie gang er lykkens gang :) så fik jeg endelig set sæler, hele 4 stk. var der, dog var der kun en der var fotogen..
Som man kan se lader zoom funktionen en del tilbage at ønske men det tror jeg gutten er ligeglad med, han syntes vist at jeg var lidt for tæt på trods zoomen.

Om selve turen er der ikke så meget at skrive om andet end at jeg fik prøvet min reservepagaj - Sikke en møg pagaj, bladet svejer (eller hvad det hedder) for meget, det sidder "fast" i vandet når man skal hive det op! jeg fandt ikke nogen vinkling hvor den svuppede op som den skulle, jeg var mørbanket i skulderne efter bare 20 minutters roníng så det bliver en dødsdom til dén pagaj.



Hvis det nu skal vise sig at det blev årets sidste tur i solskin og +20gr. så er der lige et billed der kan hjælpe på hukommelsen.