torsdag den 30. juni 2011

Start med havkajak

14/5-11
Mødte op på Feddet camping til et weekend kursus med Outdoor sports, dagen var endelig kommet hvor gavekortet skulle indløses :o)
Jeg må sige at, hvis det ikke lige var for blæsten, så var kurset lige hvad jeg havde håbet på.. vi lærte stort set alle de ting man skal bruge som roer, makkerredninger, forskellige tag osv. osv.
Vi lærte nok til at få/fortjene et EPP2 pas hvad det indeholder kan ses -> HER <-

Jeg ville gerne skrive lidt mere detaljeret om weekenden men der er gået lidt for lang tid til dét... og hukommelsen er ikke hvad den har været ;o/ Men en ting står helt klart: At kurset kan anbefales uden forbehold.

Et godt råd: Hvis det er koldt når I skal lære makkerredninger, så tag tørdragten på fra morgenstunden, vi ventede til vi var færdige og det var en rigtig kold fornøjelse.

Endnu en god ting der kom ud af kurset var at jeg fik mig en ro-makker: Submarino Brian fra Nykøbing Falster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar